Πέμπτη 2 Αυγούστου 2018

Νο21 - Ηλεκτρονική Παρακολούθηση Αιτήματος ΚΕΠΑ (οδηγίες)




Πριν λίγο καιρό μπήκα στη διαδικασία αιτήματος και κατάθεσης φακέλου στο ΚΕΠΑ, προκειμένου να περάσω από επιτροπή. Μετά από αρκετό δικό μου ψάξιμο μου αλλά και με τη βοήθεια και τις διευκρινήσεις συνασθενών, έμαθα για την ηλεκτρονική παρακολούθηση του αιτήματος και αναλυτικά θα αναφέρω παρακάτω τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν, πιστεύοντας πως θα βοηθήσουν αρκετούς που μπαίνουν για πρώτη φορά στη διαδικασία αυτή.

{Πατώντας επάνω στις εικόνες, ανοίγουν σε μεγαλύτερο μέγεθος}
1. ΙΚΑ - ΕΤΑΜ Πιστοποίηση ασφαλισμένου

https://www.ika.gr/gr/infopages/asfaccount/asfreg.cfm
Πατάμε το παραπάνω λινκ και βρισκόμαστε στο περιβάλλον, όπως φαίνεται στην εικόνα:





2. ΕΓΓΡΑΦΗ ΧΡΗΣΤΗ

- Αν επιλέξουμε να προχωρήσουμε μέσω TAXISNET, πατάμε την πρώτη επιλογή.
- Αν επιλέξουμε να κάνουμε σύνδεση με νέα στοιχεία, πατάμε την δεύτερη επιλογή, στη συνέχεια "Εγγραφή χρήστη" και ανοίγει το λινκ:
https://apps.ika.gr/eApplicationInsured/ 
Τώρα βρισκόμαστε στο παρακάτω περιβάλλον και συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας. 






Αφού γίνει η εγγραφή, ενδέχεται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας να σας ζητηθεί κλειδάριθμος τον οποίο ή θα σας δώσει το ίδιο το σύστημα καθώς προχωράτε βήμα-βήμα ή θα χρειαστεί να τον παραλάβετε από υποκατάστημα του ΙΚΑ. (Εγώ έκανα εγγραφή με νέα στοιχεία και ο κλειδάριθμος μου δόθηκε ηλεκτρονικά από το σύστημα. Σε κάποιους άλλους ζητήθηκε ο κλειδάριθμος από το ΙΚΑ. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για το πότε γίνεται το ένα ή το άλλο.





3. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ (αρχικά)

Από τη στιγμή που έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία, κάνετε σύνδεση ( https://apps.ika.gr/eKepaCertification/faces/login.xhtml ) και σας ανοίγει το παρακάτω:







4. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ (ημερομηνία)

Όταν οριστεί η ημερομηνία που θα περάσετε επιτροπή, πατώντας τον Α/Α πρωτοκόλλου θα εμφανιστεί νέο, αναδυόμενο παράθυρο με την ημερομηνία, όπως το παρακάτω :






5. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ (απόφαση)
Συνήθως, πολύ πιο σύντομα από το πέρας του διαστήματος που λένε από το ΚΕΠΑ, η απόφαση είναι έτοιμη και αναρτημένη. Η δική μου αναρτήθηκε την επομένη της επιτροπής. Σε κάποιους άλλους, την πρώτη εβδομάδα μετά την επιτροπή. Εφόσον λοιπόν το αποτέλεσμα έχει βγει και έχει αναρτηθεί, θα εμφανιστεί όπως παρακάτω:


Πατάτε την επιλογή "Εκτύπωση" και σας ανοίγει η απόφαση.





>   ΠΡΟΣΟΧΗ   <
Από τη στιγμή που πατήσετε "Εκτύπωση" αρχίζουν να μετρούν οι 10 ημερολογιακές ημέρες που έχετε προθεσμία να υποβάλετε ένσταση, εάν το θελήσετε. 

Στη συνέχεια μπορείτε να παραλάβετε την απόφαση από το ΚΕΠΑ, σφραγισμένη και υπογεγραμμένη και να τη χρησιμοποιήσετε για το σκοπό που θέλετε. 

40 σχόλια:

  1. Σας παρακαλώ πολυ μπορειτε να μου πειτε,όταν ο γιατρος καταθεσει τον ηλεκτρονικό φάκελο αναπηριας θα φανει ηλεκτρονικα το αιτημα??έχουμε δωσει στο γιατρό ολα τα χαρτια απο 23 Φεβρουαρίου, αλλα δεν φαίνεται κατι στην σελιδα για την ηλεκτρονική παρακολούθηση ΚΕΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λογική λέει πως εφόσον έχει γίνει η κατάθεση του φακέλου (ηλεκτρονικά ή μη) η ημερομηνία εξέτασης ορίζεται και εμφανίζεται στο σύστημα. Μήπως να ρωτούσατε το γιατρό σας για να είστε σίγουρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα, στην Παρακολουθηση αιτηματος φαινεται η ημερομηνια εξετασης αλλα οχι η ωρα, ουτε καν η τοποθεσια;! Τί κανουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τοποθεσία είναι το ΚΕΠΑ στο οποίο καταθέσατε το φάκελο και την αίτηση για να περάσετε επιτροπή. Η ώρα εξαρτάται από το κάθε ΚΕΠΑ. Με ένα τηλέφωνο θα σας κατατοπίσουν.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα,στην εγγραφή "Πιστοποίηση Ασφαλισμένου" έχει υποχρεωτικό πεδίο (Α.Μ.Α.:.....). Που το βρίσκουμε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πως μπορω να δω την ωρα εξετασης και το μερος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ώρα θα σας ενημερώσουν τηλεφωνικά από το ΚΕΠΑ στο οποίο έγινε η κατάθεση του φακέλου. Σχετικά με το μέρος, εγώ πέρασα επιτροπή στο ΚΕΠΑ όπου κατέθεσα το φάκελο μου. Δεν γνωρίζω εάν με την ηλεκτρονική υποβολή υπάρχουν αλλαγές. Σίγουρα, μια τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους θα σας βοηθήσει.

      Διαγραφή
    2. Αρχικα να σας ευχαριστησω για την απαντηση σας.Να επικοινωνησω με το κεντρο κοινοτητας που εκανα την αιτηση?

      Διαγραφή
  6. Ναι, πιστεύω πως από το κέντρο κοινότητας θα σε καθοδηγήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΕΙ. ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΡΟΝΟΙΑΚΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΠΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ. ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΜΟΥ? Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ. ΠΩς ΜΠΟΤΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ ΞΕΡΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ? ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, εγώ την αίτηση για το ΚΕΠΑ την έκανα με τον παλιό τρόπο. Κατέθεσα τον φάκελο χειρόγραφο και όχι ηλεκτρονικά και ότι κι αν σου πω θα είναι ψέματα. Εφόσον όμως ο γιατρός δεν είναι συνεργάσιμος, μήπως να έκανες ένα τηλέφωνο στο ΚΕΠΑ και να τους εξηγούσες πως ακριβώς έχουν τα πράγματα;

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα.εγω έκανα αιτηση 1η φορά για το επίδομα.περα από επιτροπή στις 20/6 κ η απόφαση βγήκε στις 26/6.πέρασε ο Ιούλιος κ δεν πληρώθηκα.Ουτε τώρα θα πληρωθώ;;αργούν τόσο πολύ να πληρωσουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν γνωρίζω τι ακριβώς γίνεται με το επίδομα γιατί εγώ εργάζομαι και δεν το έχω πάρει ποτέ. Ελπίζω σύντομα να πληρωθείτε σύντομα.

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα περασα επιτροπή γιατρων στης 12/9 απο που μπορω ν παρω τα αποτελεσματα απο την πειραιως αποντην προνοια η απο τον εοππυ? Ευχαριστώ πολυ

      Διαγραφή
  9. Καλησπερα περασα επιτροπή γιατρων στην πειραιως για προνοιακη συνταξη στης 12/9 απο που θα παρω τα αποτελεσματα? Απο την πειραιως η απο καπου αλλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το ΚΕΠΑ στην Πειραιώς θα τα πάρετε, ή ηλεκτρονικά, ακολουθώντας τις οδηγίες της ανάρτησης. Καλά αποτελέσματα!

      Διαγραφή
  10. Βάγια! Καλησπέρα
    Σήμερα πέρασα την επιτροπή μου είπαν οτι περίπου σε 10 μερες θα φανεί το αποτέλεσμα. Αλλα στο σάιτ λέει "Ψιφ.υπογεγραμμένη " και ΌΧΙ .
    Αυτο σημαίνει οτι δεν τξν έχουνε υπογράψει ακομα την απόφαση η οτι δεν πέρασα?
    Ειλικρινά είμαι πολυ μπερδεμένος.
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, Δημήτρης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη, δεν ισχύει το "δεν πέρασα". Η επιτροπή πάντα βγάζει ένα αποτέλεσμα με ποσοστό, ανεξάρτητα από το τι ποσοστό θα είναι και τι θα σου επιτρέπει να κάνεις. Υπάρχει αριθμός απόφασης και ημερομηνία απόφασης; Αν ναι, τότε έχει βγει αλλά ακόμα δεν είναι ψηφιοποιημένη ώστε να τη δεις, γι αυτό και σου γράφει ΟΧΙ στο "Ψηφ. Υπογεγραμμένη". Αν δεν έχει καν αριθμό απόφασης και ημερομηνία απόφασης, τότε προφανώς δεν έχει βγει ακόμα.

      Διαγραφή
    2. Βάγια! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου .
      Ακόμα στο ίδιο σημείο βρίσκεται ο πίνακας αυτός .
      Να είσαι καλά .
      Με εκτίμηση Δημήτρης

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα σας, ειναι στην ιδια αναμονη και ο πατέρας μου... Μετα απο ποσο καιρο φανηκε το ΝΑΙ;

      Διαγραφή
  11. Μπορω να γραφω εγω για λογαριασμο της γυναικας μου και να παρακολουθω την υποθεση της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εγγραφή, με όποιον από τους δυο τρόπους κι αν γίνει, χρειάζεται τα προσωπικά στοιχεία του ίδιου του ενδιαφερομένου που κάνει αίτηση στα ΚΕΠΑ ώστε να ενημερώνεται η προσωπική του καρτέλα ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος. Εσείς ως σύζυγος, ακόμα κι αν κάνετε εγγραφή στο σύστημα δεν θα σας εμφανιστεί κανένα στοιχείο της πορείας του αιτήματος της γυναίκας σας.

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα μια ερώτηση πέρασα επιτροπή 26/9 στις 27/9 πήρα την απόφαση στο mail μου 10/10 την πήρα στα χέρια μου μήπως μπορειται να μου πείτε αν γνωρίζεται πότε θα γίνει η πληρωμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Δυστυχώς δε γνωρίζω σχετικά με το επίδομα. Στη θέση σας, για σιγουριά θα έκανα ένα τηλεφώνημα στον ΟΠΕΚΑ 213-1519300 λέγοντας τους ακριβώς ότι γράψατε παραπάνω, ώστε να με ενημερώσουν έγκυρα.

      Διαγραφή
  13. καλημερα μπορητε να μου πητε απο την ημερα που θα λαβω μυνημα να περασω επιτροπη ποσεσ μερεσ εχω γιατι μενω σε ωησι και θα παρασω πειραια ευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς. Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που ενημερώθηκαν τηλεφωνικώς ή με sms την προηγούμενη μέρα. Εάν όμως κάνετε εγγραφή στο σύστημα όπως περιγράφεται παραπάνω, τότε θα μπορείτε έγκαιρα να δείτε και το πότε έχει οριστεί η ημερομηνία για να περάσετε επιτροπή.

      Διαγραφή
  14. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΝΟΙΑΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΕΠΑ ; AN ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ 2019 ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΠΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2019 ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ Η ΟΧΙ ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δε γνωρίζω να σας απαντήσω με σιγουριά για το επίδομα. Εργάζομαι προς το παρόν και δεν έχω ασχοληθεί για την ώρα με αυτό το θέμα.

      Διαγραφή
    2. Επειδή παίρνω πολλά χρόνια το επίδομα αναπηρίας από το ΚΕΠΑ αναδρομικά παίρνεις από τη στιγμή που κάνεις την αίτηση μέχρι όταν σου πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό θα τα πάρεις όλα αναδρομικά από τη στιγμή που έχεις κάνει την αίτηση σου από τότε μετράνε

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα.μου έστειλαν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο την απόφαση για το ποσοστό αναπηρίας του πατέρα μου λόγω της αιμοκάθαρσης στην οποία υποβάλλεται..γνωριζετε αν έχει ισχύ επίσημου εγγράφου ή θα πρέπει να περάσω να την παραλαβω και από το ΚΕΠΑ οπου κατέθεσα τον φάκελο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δε γνωρίζω να σας απαντήσω με σιγουριά. Στη θέση σας, θα μιλούσα αρχικά τηλεφωνικά με το ΚΕΠΑ από το οποίο πέρασε επιτροπή και θα τους ρωτούσα. Και στη συνέχεια, θα πήγαινα οπωσδήποτε να πάρω από εκεί την κανονική απόφαση, το πρωτότυπο δηλαδή.

      Διαγραφή
  16. Έχω καταθέσει από 09.01.2020. Γνωρίζει κανείς ποτέ θα "ανοιξουν" οι επιτροπές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα, εγώ θέλω να ρωτήσω για το παιδί πως κάνω εγγραφή που μπαίνω για να παρακολουθώ την αίτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δε γνωρίζω σίγουρα να σας απαντήσω. Αν το παιδί έχει ΑΦΜ, θεωρώ πως λογικά μπορεί να γίνει κανονικά η εγγραφή του στο σύστημα και η παρακολούθηση της εξέλιξης, επίσης.

      Διαγραφή
  18. καλημέρα εχω λάβει στο email τους κωδικούς αλλά στην προσπάθεια μου να μπω μου βγάζει το μνμ ΣΦΑΛΜΑ προσπαθείστε ξανα . υπάρχει περίπτωση να είναι λάθος οι κωδ που έλαβα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε
    πριν 3 μέρες πέρασα επιτροπή ΚΕΠΑ..Σημερα μπήκα στο λογαριασμό μου για παρακολούθηση αλλα στο σάιτ λέει "Ψιφ.υπογεγραμμένη " και ΌΧΙ .
    Αυτο σημαίνει οτι δεν τξν έχουνε υπογράψει ακομα την απόφαση η οτι δεν πέρασα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει "δεν πέρασα". Το αποτέλεσμα δεν είναι θετικό ή αρνητικό. Πάντα βγαίνει ποσοστό. Το "όχι" σημαίνει πως το αποτέλεσμα της επιτροπής δεν έχει περαστεί ακόμη στο σύστημα. Καλά αποτελέσματα εύχομαι.

      Διαγραφή

 

... στο έπα-CROHN Template by Ipietoon Cute Blog Design